wtorek, 7 lutego 2017

Różne mitenki

   Wzięło mnie na mitenki. W Internecie jest tyle pięknych wzorów,                że oszalałam. Takie mitenki dobre są na zimę, szczególnie dla osób uzależnionych od telefonów komórkowych i chodzących w związku z tym bez rękawiczek. Pokazałam to co zrobiłam kilku osobom i co usłyszałam:
   - jakie wspaniałe, zrób mi takie, ale nie takie jasne [mówiąc: nie takie jasne myślałam czarne],
   nie taki wypukły wzór, najlepiej gładkie albo bez wzoru i tak dalej. Jednym słowem, takie same, ale zupełnie inne. Chciałyście, to proszę. Następne będą zupełnie inne. Trochę szalone, trochę kiczowate. Ogólnie zwariowane. Zrobię je, o ile czas mi pozwoli, bo terminy mnie gonią. Jeśli nie zdążę w tym roku wrócę do nich w następnym.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz