sobota, 4 kwietnia 2020

Pierwsza kartka scrapbooking'owa



   Zawsze podziwiałam kartki scrapbookingowe, ale nie miałam odwagi czegoś takiego zrobić. Bałam się, że wszystko popsuję i wyznawałam zasadę im mniej tym lepiej, ale w końcu się odważyłam i zrobiłam kartkę w pudełku.




   Zaczęło się tak, że miałam pudełko bez napisów i postanowiłam                  je zagospodarować. Niestety niebieskie, a ja nie lubię niebieskigo i nie miałam żadnych elementów w tym kolorze.


    Nigdy nie robiłam tego typu kartek i nie miałam żadnych   gotowych elementów, oprócz kilku kartek i motylków. Wygrzebałam więc różne drobiazgi i zrobiłam coś takiego. Myślę, że jak na pierwszy raz, wyszło nieźle.                 
    W oryginale są trochę lepsze, bardziej kontrastowe.


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz